En. Ayob bin Zahri (57 Tahun), Kuala Kangsar, PERAK. Masalah : Penyakit Kronik Yang Tidak Dapat Dipastikan Oleh Doktor

28/04/2012 13:10

Saya mula guna produk ini sekitar Disember 2009. Pada ketika itu saya mempunyai masalah penyakit dalaman yang berkaitan dengan usus sehingga menyebabkan pembuangan air kecil dan air besar saya terganggu..tak lawas yang amat serius. Saya juga mempunyai masalah sakit-sakit sendi, badan juga terasa kebas di sebelah kanan dan sentiasa rasa bisa pada tulang. Badan saya lemah, rasa sejuk dan kurang berpeluh. Nampak seperti orang tidak sihat sahaja. Saya juga kurang berselera untuk makan. Tetapi, jika terasa lapar badan ini mengigil pula.
Pada peringkat awal penggunaan produk ini, lebih kurang 3 hari jugalah badan saya ini terasa panas. Mungkin itu adalah salah satu proses penyembuhan dalam bentuk tindakbalas dalaman. Jadi, saya ambil keputusan untuk teruskan juga pengambilan SECRET HONEY GENIEUS. Saya mengambil 2 kali sehari SECRET HONEY GENIEUS setiap hari iaitu pada pukul 7 pagi sebelum sarapan dan 7 malam sebelum makan malam.
Setelah seminggu penggunaannya, saya sudah dapat merasai kesannya. Sakit-sakit sendi, bisa pada tulang, kebas pada badan semakin berkurangan. Badan saya juga semakin bertenaga dan terasa segar apabila bangun dari tidur. Badan ini juga sudah berpeluh seperti biasa dan rasa sejuk juga hampir hilang. Yang pastinya, selera makan saya juga semakin bertambah.
Setakat ini, saya telah mengambil 3 botol SECRET HONEY GENIEUS. Alhamdulillah, syukur dengan segala perubahan yang saya alami sekarang. Terima kasih pihak MUSLIM CHOICE kerana memperkenalkan produk ini kepada saya.